The Handler's Festive Samba Kostümü
Bu içerik, Monster Hunter: World'e Handler's Kostümünü ekler. Bu şık yeni kıyafetle Handler'ın bir sonraki avına renk katmasını sağla! Buna Odandaki Housekeeper menüsünden ulaşabilirsin.