Bethesda SoftworksRol oyunları
Skyrim'in Creations menüsünde harcayabileceğin 5500 Creation Credit al. İçerikleri oyun içinde kategorilere göre incele ve Credit kullanarak satın al. Creation'lar, hem ana oyunla hem de resmi eklentilerle uyumludur.