The Elder Scrolls Online: 2025 Content Pass
Worm Cult, Planemeld sırasında uğradığı yenilginin intikamını almak için geri döndü. Korkunç nekrotik güçlere sahip silahlar olan ruhbiçenlerin doğasını ve tarikatın Nirn üzerindeki hain planlarına nasıl dahil olduklarını keşfet. Üç Alliance'ın yenildiği düşünülen ama gizemli bir şekilde geri dönen eski bir düşmana karşı birleşmesine yardım et. Şimdi satın al ve yeni bir binek, pet ve ifade paketine hemen eriş, haziran ayında Seasons of the Worm Cult Part 1 çıktığında ise bonus ödüller kazan. The Elder Scrolls Online: 2025 Content Pass sürümünü oynayabilmek için The Elder Scrolls Online Standard Edition (ana oyun) gereklidir. ESO Ana Hikâyesinin Devamı Gizemli Solstice adasına seyahat et ve The Elder Scrolls Online'ın ana hikâyesinin kaldığı yerden yeni macerana başla. Molag Bal ve Mannimarco, Oblivion'daki Coldharbour topraklarında yenilmişti ancak Worm Cult geri döndü. Korkunç planlarını ortaya çıkar ve adayı ikiye bölen devasa büyülü engel Writhing Wall'un sırlarını keşfet. Tamriel'in kaderi senin ellerinde! Macera Dolu Bir Yıl Diğer oyuncularla birlikte Worm Cult'a karşı koyacağın ve Writhing Wall'u aşacağın, dünyayı değiştiren bir oyun içi etkinlik de içeren dört büyük içerik güncellemesini keşfet. İki zindan paketi (toplam dört yeni zindan), iki bölümden oluşan hikâye içeriği, oyun içi etkinlik ve keşfedilecek yepyeni bir bölge güncellemelere dahildir. Yeni Zorlukları ve Hikâyeleri Deneyimle Yeni 12 kişilik PvE trial'ına adım at, tehlikeli yeni canavarlar ve boss'larla çarpış, büyüleyici yeni harabelere ve herkese açık zindanlara dal, yeni bağımsız görev ve karakterleri deneyimle ve özel oyun içi ödüller kazan.