The Dark Pictures Anthology: Man of Medan - Curator's Cut
Curator’s Cut, diğer karakterlerin perspektifinden yeni oynanabilir sahneler sunarken oyuncunun önüne yepyeni seçenekler ve karar anları getirerek farklı sonuçlara ilerleyebilme ve oyunu bambaşka bir perspektifte deneyimleme olanagı sağlıyor. Curator’s Cut içeriğini oynayabilmek için ana hikayeyi tamamlamak gerekiyor.