The Dark Eye: Chains of Satinav
Kaderinle Yüzleş! Ahalisinin batıl inançları olduğu kabul edilen Andergast'ta, Kral Efferdan yüksek rütbe erkânından resmî bir ziyaret bekliyor. Yüzyıllardır krallık komşu Nostria ile anlaşmazlık içindeydi ama şimdi kalıcı bir barış için ilk adımlar atılıyor. Ama bir karga vebası krallığı tehlikeye atıyor, kuşlar sıra dışı bir şekilde agresif davranıyorlar, hatta insanlara saldırıyor. Dahası, Andergast vatandaşları arasında kargaların karanlık kâbuslar getirdiğine yemin edenler var. Agresif yaratıklar kaleye bile sızdı, kral yetenekli bir kuş yakalayıcı arıyor: Genç Geron'a, onu çocukluğundan beri takip eden ünlü kötü şansının haksız yere olduğunu kanıtlaması için bir fırsat doğdu. Kral ve seyircileri eşliğinde, bu prestijli görev ona verildi. Ancak görevi yalnızca beklenmedik bir şekilde zor değildi, aynı zamanda onu Aventuria ve ötesindeki toprakların çizilmiş sınırlarına götüren hayatının en büyük macerasının ilk adımıydı. 25 yıldan fazla bir tarihle The Dark Eye, Avrupa'nın en iyi bilinen rol yapma(role-playing) markalarından biridir. Popüler kalem ve kâğıt maceralarına ek olarak TDE ayrıca başarılı bilgisayar oyunları serilerinden esinlenmiştir. The Dark Eye: Chains of Satinav, oyuncuları bir TDE bilgisayar oyununda daha önce hiç karşılaşmadığı inanılmaz bir hikâye tecrübesi ve dünya keşfiyle Aventuria dünyasının derinliklerine çeker.