The Crew 2 Platin Crew Kredi Paket
Crew Kredilerini kullanarak yeni müthiş araçların yanı sıra, araçlar ve avatarın için kişiselleştirme öğeleri de satın alabilirsin! Pakette 450.000 + 225.000 Bonus Crew Kredisi bulunur. Satın aldığın Crew Kredi Paketi Prologue bölümünü tamamladığında hesabına eklenir.