The Crew 2 Altın Crew Kredi Paket
Crew Kredilerini kullanarak yeni müthiş araçların yanı sıra, araçlar ve avatarın için kişiselleştirme öğeleri de satın alabilirsin! Pakette 270.000 + 90.000 Bonus Crew Kredisi bulunur. Satın aldığın Crew Kredi Paketi Prologue bölümünü tamamladığında hesabına eklenir.