The Council - Season Pass
Season Pass, 2-5. bölümlere erişim sağlayacak. The Council, benzeri olmayan bir bölüm oyunu. Oyun, tercihlerin ve karakter gelişiminin gerçek bir önem taşıdığı Hikaye Macerasına yeni bir soluk getiriyor. Önemli kararlar alırken bir dizi beceri geliştir ve hikayenin gidişatını doğrudan etkile. Kalıcı, uzun vadeli sonuçlar, seni geri dönüşü olmayan bir yola sokacak. The Council'ın hikayesi 1793'te başlıyor. İngiltere'nin açıklarındaki gizli bir adaya davet edilen gizli topluluk üyesi Louis de Richet rolünü üstlen. Ona Napoleon Bonaparte ve George Washington gibi üst düzey misafirler eşlik ediyor olacak. Bu resepsiyonun tuhaf yapısı, prestijli misafirlerinin de ötesine geçiyor; her biri kendi gizli gündeminin peşindeki renkli karakterlerin yanı sıra bir de Richet'nin annesi adada ortadan kayboluyor.