The Council - Episode 4: Burning Bridges
Burning Bridges, The Council'in 5 bölümlük sezonun dördüncü bölümüdür. The Council Complete Season, 5 bölümün tamamına erişim sağlar. Louis de Richet, Lord Mortimer'in adasının derinliklerine girerek annesi ve diğer misafirlerle ilgili gerçeklerin peşine düşüyor. Bulduğu anıt mezar, tahmin edebileceğinin çok ötesinde sırlar içeriyor. Dördüncü bölümde bağlılıklar açığa kavuşuyor, düşmanlıklar doruk noktasına çıkıyor ve geçmişin hayaletleri adanın sakinlerini yakalamaya başlıyor. Louis, Mortimer ve dünyanın kaderini belirlerken kararların peşini bırakmayacak. Yeni güçlerin yükseldiği ve seçme özgürlüğünün her şeyi belirlediği The Council Episode 4: Burning Bridges'de macerana devam et.