Yeni bir mücadeleye hazır mısınız? Bu DLC Hayalet adlı yeni bir mod içeriyor. Bu zorlayıcı modda, oyuncular seviye atladıkça Matrisin altındaki Tetriminolar görünmez hale geliyor.