NaconAraba yarışı ve uçakSimülasyonDiğer
Test Drive Unlimited Solar Crown'ın Gümüş Sharp paketi şu bonus içerikleri içerir: - Jaguar F-Type SVR Coupe* - Audi R8 Spyder V10 RWS** - Avatarın için Sharp Baronu kıyafeti - Arabalarını özelleştirmen için garajındaki tüm arabalarla uyumlu Sharp çıkartma paketi * 12. seviyeye ulaştığın zaman Jaguar F-Type SVR Coupe garajında otomatik olarak açılır. ** 20. seviyeye ulaştığın zaman Audi R8 Spyder V10 RWS garajında otomatik olarak açılır.