Test Drive Unlimited Solar Crown - Ford GT 2006
1960'ların gözdesi Ford GT40'tan esinlenen 2006 Ford GT, Le Mans 24 Saat Yarışlarını dört kez kazanan şampiyonu saygıyla selamlıyor. Bu prestijli ve yüksek performanslı arabanın tasarımı selefinden izler taşıyor. 558 beygir güç üreten, ortada konumlandırılmış bir 4.4 litrelik V8 motora sahip. Bu eşsiz araç tüm araba tutkunları için bir efsanedir.