Terra Garaj Kiti
Terra araç setine daha fazla kişiselleştirme seçeneği ekle ve koloni kalabalıklarına Dünya ordusunun gücünü göster. Bu paket (tüm Terra araçlarında kullanım için) yeni bir araç görünümü, ek bir teker jantı seti ve Terra araçlarda kullanılmak üzere 3 ek çıkartma içerir.