Terra Garaj Kiti 2
Terra araç setine daha fazla kişiselleştirme seçeneği ekle ve koloni kalabalıklarına Dünya ordusunun gücünü göster. Bu paket (tüm Terra araçlarında kullanım için) iki yeni parlak araç görünümü, ek bir teker jantı seti ve Terra araçlarda kullanılmak üzere 3 ek çıkartma içerir.