TEKKEN 8 - Playable Character Year 1 Pass
1. Yıl Oynanabilir Karakter Bileti, TEKKEN 8 için şunları içerir: - Oynanabilir 4 ek karakter - Avatar Görünümü: Kinjin *Oynanabilir ek karakterler oyunun çıkışından sonra erişilebilir olacak.