Tek ve Çift Glock 18C Silah Paketi
Dikkat: Kullanıldığında kontrol edilemez bir şekilde yasalar dahilinde kimliğini açıklama dürtülerini açığa çıkarır. Silahşor avantajı için tasarlanan Tek ve Çift Glock 18C, 5 benzersiz görünüm çeşidine sahiptir.