Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge - Radical Reptiles
GÖSTERİ ZAMANI! Güçlü bir ikili yepyeni müthiş bir macera için Kaplumbağalarla takım oluyor! Shredder’s Revenge'e gelen bu son içerik güncellemesinde, 1987 yapımı klasikleşmiş TV dizisinin herkesçe sevilen Mondo Gecko ve Mona Lisa karakterleri en sevdiğimiz kaplumbağa ekibine katılıyor! Bu Radical Reptiles ikilisi, ilk kez bir beat-em-up oyununda oynanabilir karakter olacak ve kaplumbağa ekibiyle uzun süredir beklenen buluşma gerçekleşecek. HADİ BİRKAÇ KÖTÜ ELEMANI PATAKLAYALIM! En havalı kaykaylı sürüngen Mondo Gecko da mücadeleye katılıyor. Kaykay numaralarıyla Foot askerlerini ezip geçecek ve şahane puanlar kazanacak! Mondo, kaykayının üstünde havadayken saldırılardan kaçınabilir. Kendisi, bu eşsiz beceriye sahip tek karakter! Easy Steezy! Get ready for the Gecko Grind, Shred-head! FEN BİLGİSİ DERSİNE HAZIR MISIN? Gözüpek kertenkele Mona Lisa da aksiyona katılıyor! İster bale ister deney tüpü olsun, tüm becerilerini kullanarak Kaplumbağalara görevleri boyunca yardımcı olacak! Yakın dövüş sırasında havada ters takla hamlelerini kullanabilir ya da kimyasal çözeltiler fırlatarak düşmanlara karşı koyabilir. Özel kaçınma hamlesini yaparak balon balığı şeklindeki gürzüyle düşmanların aklını alacak. Bu şahane ve cesur manevralarla engellerin üstesinden gelmeye hazır ol! Let's catch these flying legs! Herkesin sevdiği bu iki karakter, yepyeni ve heyecan verici yetenekleriyle kadroya katılıyor ve eğlence ve aksiyon tavan yapıyor. Gösteri zamanı!