Teardown: Quilez R0113R Robot
Quilez R0113R, otonom robot güvenlik sistemine yeni eklendi. R0113R, aralarında geçiş yapabildiği iki formu ve güçlü tutunma kancası sayesinde en sapa yerlerde bile devriye gezebilir.