Tanaka Motorcu Üniforma Paketi
Oynanabilir karakter Hayato Tanaka için yeni bir motorcu üniforması al. Tanaka'nın Motorsiklet Üniforması (7 görünüm içerir) ve Miğfer Görsel Aksesuarı (7 görünüm içerir) ile birlikte gelir.