Tales of Arise - Speech Balloon
"!", "?", dehşet/şaşkınlık gibi duyguları ifade etmek için kullanılabilen eklentiler. *İçerik, Unclaimed DLC Listesinden talep edildikten sonra oyun içinde kullanılabilir olacaktır.