Tales of Arise - Seaside Scuttle Training Grounds
Training Grounds'da yeni bir düşmanla savaşmanı sağlayan ücretsiz savaş içeriği. Özel bir silahı kapmak için savaşı kazan. *Bu içerik oyun içerisindeki Unclaimed DLC listesinden alındıktan sonra oyun içerisinde kullanılabilir hale gelecektir. *Oynanış ilerlemesine bağlı olarak savaş içerikleri bazen mevcut olmayabilir.