Tales of Arise - Morning Dew Rose of Unity Hootle Doll
Ağzında Twin Worlds'ün sembolü; Morning Dew Rose of Unity olan bir Hootle eklentisi. *İçerik, Unclaimed DLC Listesinden talep edildikten sonra oyun içinde kullanılabilir olacaktır.