Tales of Arise - Hootle-o'-Lantern Doll
Her an büyü yapacakmış gibi görünen yaramaz bir Hootle doll. *İçerik, Unclaimed DLC Listesinden talep edildikten sonra oyun içinde kullanılabilir olacaktır.