Tales of Arise - Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack
Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack, "Tales of" serisindeki karakterlerden modellenmiş özel saç stilleri, kostümler ve silahların yanı sıra Motoi Sakuraba tarafından özel olarak düzenlenmiş yeni savaş BGM müzikleri içerir. İçeriği: - "Tales of" serisindeki karakterlere göre modellenmiş özel saç stilleri, kostümler ve silahlar. Alphen (Ludger) Shionne (Velvet) Rinwell (Rita) Law (Jude) Kisara (Flynn) Dohalim (Jade) - Motoi Sakuraba tarafından özel olarak düzenlenmiş 5 yeni savaş BGM müziği. Flame of the New Dawn-Sakuraba studio live ver.- Follow your heart-Sakuraba studio live ver.- One strike, One beat-Sakuraba studio live ver.- Flame of hope-Sakuraba studio live ver.- Don't look back-Sakuraba studio live ver.- *İçerik, Unclaimed DLC Listesinden talep edildikten sonra oyun içinde kullanılabilir olacaktır.