Büyük ölçekli genişleme paketi Beyond the Dawn, Tales of Arise için kullanıma sunuldu. İki dünyanın kaderini belirlemek için verilen savaşın ardından Alphen ve ekibi, bir Renan lordu ile Dhanan'ın kızı olan Nazamil adında yeni biriyle tanışır. Altısı, maskenin laneti altına girecek olan kızın kaderini değiştirebilecek mi? Kuvvetli bir bağla birbirine bağlı olan grubunla dünyayı yeniden keşfet. Genişleme paketi içerikleri: - Beyond the Dawn Tatmin edici bir hikâye, yeni zindanlar ve grup üyelerinin yeni maceralarını anlatan birçok yan görev. - Özel Bilgiler 6 ek kostüm, hem erkek hem de kadın kahramanın yer aldığı içerikler ve daha fazlası. - Travel Support Pack Ek öğeler (50.000 Gald, +5 seviye, +100 CP ve tam olta takımı). - Gümüş Silah Koleksiyonu Bir dizi yeni gümüş renkli silah çeşidi. *İçerik, genişleme yayınlandığında Unclaimed DLC Listesinden talep edildikten sonra oyun içinde kullanılabilir olacaktır. *Bu ürüne dahil olan içerikler üründen ayrı olarak satın alınabilir. *Diğer sürümler de mevcuttur. Lütfen aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat et.