Taktik Survivor Paketi
Lara'nın daha az kaynakla özel mühimmat üretmesine imkan sağlayan "Tactical Kit", "Carbon Fiber" Birleşik yay görünümü ve Lara'ya tüm yay yükseltmelerini veren, yüksek hasar gücü ve daha uzağa yakınlaştırma yapma imkanı sunan nadir "Bow Master" kartı yer almaktadır.