SYNDUALITY Echo of Ada Ön Siparişi
Hemen ön sipariş vererek aşağıdaki bonus içeriği al: - DAISYOGRE Parçası Seti BEŞİK TABUTU DAISYOGRE için gövde, kol ve bacak parçaları içerir - Açık Ağ Testi için 48 saatlik bonus erişim süresi *Bonus, Açık Ağ Testi dönemi sona erdikten sonra geçerli değildir SYNDUALITY Echo of Ada oyunu 2222 yılında, insanlığın büyük bir kısmını yok ederek şu anda tüm nüfusu avlayan biçimi bozuk varlıkları meydana getiren "Yeni Ayın Gözyaşları" adındaki gizemli ve zehirli bir yağmurdan yıllar sonrasında geçiyor. İnsanlar, felaketin ortasında hayatta kalabilmek için bir yeraltı sığınağı inşa etmek zorunda kalıyor. Amacı ender bir kaynak olan AO kristallerini toplamak olan Avarelerin rolünü üstlen. Görevinde, Bitiriciler adı verilen farklı biçime sahip yaratıklarla yüzleşmek ve yeryüzündeki tehlikelere karşı hayatta kalmak için yapay zeka yardımcınla işbirliği yapmalısın. YERYÜZÜNDE HAYATTA KAL Yeraltından çıkıp düşman Bitiriciler, zehirli yağmurlar ve diğer düşmanlarla dolu bir yeryüzü dünyasına doğru yükselirken, kaynaklar için savaş. BEŞİK TABUTU'NA bin, Magus'unla işbirliği yap ve diğer oyuncuların yanında tetikte ol. Tek bir yanlış hareket, hem meka'nı hem de kıymetli erzaklarını kaybetmene ve bunların hayatta kalanlar tarafından yağmalanmasına neden olur. MAGNUS – KİŞİSEL YARDIMCIN Bu insansı yapay zeka; keşif, yağmalama ve savaşta destek sağlar. Her model türünün farklı bir kişiliği vardır ve görünümü kapsamlı bir şekilde özelleştirilebilir. Önceki görevlerdeki performansını analiz ederek, aynı hataları iki kez yapmaman için hedefe yönelik özel geri bildirimler sunarak çalışır. Magus, zor bir durumda olduğunda benzersiz yetenekleri açığa çıkarabileceği için onu yakınında tut! BEŞİK TABUTU – KULLANACAĞIN ARAÇ BEŞİK TABUTU, yeryüzündeki zorlu araziler için geliştirilmiş, her türlü hava koşuluna uygun bir destekçidir. Her mekanın farklı dayanıklılık seviyesi, yük kapasitesi, çalışma süresi vardır. Ayrıca her bir görev için uygun olacak ve yeni oyun tarzlarını deneyecek şekilde birçok gövde parçası ve silahla daha da özelleştirilebilir. Kaynakları toplayarak ve garajı yükselterek yeni parçalar üret. Bir BEŞİK TABUTU'NUN ne kadar güçlü olabileceğini keşfet.