SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Wild Joker Dress
Belirli karakterler için kullanılabilecek ilave özelleştirme kozmetikleri. İçindekiler: - Wild Joker Dress *Kostümler ve dekorasyonlar, Hikaye > Bölüm 1 > Görev 1 geçildikten sonra ÖZELLEŞTİR ekranının KOZMETİK sekmesinden kuşanılabilir.