Surviving Mars - Stellaris Dome Set
Stellaris Dome Set, Mars kubbeleri için fütüristik tasarımlar ve yıldız şekilli unsurlar içeren bir görsel tema setidir. Bu setin kullanılebileceği kubbeler: - Basit Kubbe: Koloninin başlangıç günlerine uygun ufak bir kubbe. - Normal Kubbe: Ortalama büyüklükte bir kubbe. - Oval Kubbe: İki adet Kule için yeterli alanı olan uzun bir kubbe. - Büyük Kubbe: En gelişmiş tasarıma ve en geniş alana sahip kubbe.