Supercross World Tour 2022
Japonya, Avusturalya ve İtalya'nın devasa büyüklükteki 6 zorlayıcı pistinde yarışın! MX vs ATV, iç ve dış alanların yanı sıra bir ilki gerçekleştirerek Joker Yolları diye bilinen tehlikeli kestirmeleri de sizlere buluşturuyor.