Super Animal Royale Starter Pack Season 10
Başlangıç Paketi içeriğinde, 1 Super Animal türü, 2 kozmetik öğesi ve S.A.W. Biletlerinde muhteşem bir kampanya var: - 500 S.A.W. Bileti + 100 Bonus S.A.W. Bileti, toplamda 600 için (S.A.W. Mağazasından Super Animal Geçiş Kartları ile premium kozmetik öğeleri satın almak için kullanılan premium para birimi) - Süper Peri Kurukafa Kedi - Peri Zırhı - Peri Kılıcı Ne hayvan türleri ne de kozmetik öğeler herhangi bir oyun avantajı sağlamaz. 10. Sezon Başlangıç Paketi’ne erişim, Super Animal Royale 10. Sezonu sona erdiğinde biter.