Sünger Bob Kare Pantolon Eklentisi
Hazır mısınız çocuklar? Bu eklenti ile Sünger Bob ve arkadaşlarını dünyalarınıza getirin! Binaları, mobları, araçları, silahları, aletleri, Sünger Bob evrenindeki tüm favori arkadaşlarınızı ve düşmanlarınızı içerir.