Sun Wukong Skree - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Skree içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Skree içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Skree için bir kostümü açacaktır.