Sukkubus Kozmetik Paketi
Sukkubus kozmetik paketi, Miriam'ın varsayılan görünüşünü değiştirerek iblislerle şık bir şekilde savaşabilmesini sağlıyor! Bu kozmetik, set olarak veya tek başına kullanılabilen altı eşsiz öğe içerir. Setin tamamını donandığında karakterin göstergeleri, bu kozmetik için özel hazırlanmış eşsiz bir görünüme bürünür. Her öğenin kendine ait istatistiği vardır ve bu öğeler, üretim ile yükseltilebilir. Tekli öğeler şunları içerir: * Tırpan (SİLAH) * Vampir Peruğu (KAFA) * Vampir Tulumu (GÖVDE) * Vampir Kanatları (AKSESUAR) * Vampir Gerdanlığı (EŞARP) * Rüya Çalma (PARÇACIK)