Suicide Squad: Kill the Justice League - Deluxe Edition İçeriği
Batman Arkham yaratıcıları tarafından geliştirilen ve üçüncül kişi bakış açılı bir aksiyon nişancı oyunu olan Suicide Squad: Kill the Justice League'de uyumsuzlar ekibi olarak imkânsızı başarmalı ve Adalet Birliği üyelerini öldürmelisiniz.