Warner Bros. GamesAksiyon ve macera
Bu pakette Suicide Squad: Kill the Justice League için 1.000 + 100 Bonus LuthorCoin bulunuyor. LuthorCoin, yeni kozmetik içeriklere erişmek için Suicide Squad'ta kullanabileceğiniz bir oyun içi para birimidir. Kıyafet, ifade ve farklı kozmetik eşyalar satın alarak oyun deneyiminizi zenginleştirmek için LuthorCoin'i seçin.