STURM MILITARY 45
Sturm Military-45 polimer gövdeli yarı otomatik bir tabanca. Öngerilmeli horoz ateşleme sistemine sahip silah .45 ACP fişek atıyor. Silahın seri üretim versiyonlarında cam dolgulu naylon fiber bir gövde içine yerleştirilmiş çelik şesi bulunuyor.