Streets Of Rogue: Character Pack
Streets of Rogue Karakter Paketi, her birinin kendine özgü yeni yetenekleri olan altı yeni oynanabilir karakter ve şu Büyük Görevleri içerir: - Makine Pilotu: Kendi mini makineni komuta et ve şehirdeki tüm ucubeleri ortadan kaldır, RoboCop tarzı! - Kurye: Patenlerini kuşan ve paketleri teslim ederken şehir boyunca hız yap! - Uzaylı: Şehir sakinlerinin sağlığına pek de iyi gelmeyecek şeyler yapmalarını sağlamak için zihin kontrolü yeteneklerini kullan! - Haydut: İşini yap! Binaları işgalcilere karşı koru ve Süper Haydut rütbesine ulaş! - Fedai: Yarı ünlü bir Müzisyenin koruması olarak onu güvende tut! - Yıkıcı: Uzaktan patlatılan tonlarca bomba yapıp şehrin etrafına yerleştirerek büyük kaos oluştur! Tüm karakterlerin kilidi en başta açılır! Yeni karakter özellikleri ve yetenekleri, özel yapılan karakterlerinde de kullanılabilir!