Street Outlaws 2: Winner Takes All – The 80s & 90s Car Bundle
80'ler/90'lar Araba Paketi, Street Outlaws 2'ye 80'lerin ve 90'ların araba estetiğinden ilham alan araba içerikleri ekler: Kazanan Her Şeyi Alır - ÜCRETSİZ! DLC, Street Outlaws Garajınıza renk katmak için 8 yeni gövde parçası ve ek bir boya paketi içerir. *Yeni gövde kitlerini uygulamak için Foxy, Fire89, CaroRC, Skill araca sahip olmalısınız.