Street Outlaws 2: Winner Takes All – The 70s Car Bundle
70'ler Araba Paketi, Street Outlaws 2'ye 70'lerden ilham alan araba içerikleri ekler: Kazanan Her Şeyi Alır! DLC; 14 yeni gövde parçası, dört yeni jant seti ve yeni bir paraşüt içerir. Ek üç boya paketi, en sevdiğin nostaljik renklere bürünmeni sağlar. *Yeni gövde kitlerini uygulamak için C1000, Elmo, LemmasGT, CelineGT, Noah69, MuseGT, Gallie araca sahip olmalısınız.