Street Outlaws 2: Winner Takes All - Stargazer Bundle
Street Outlaws 2 Yıldızgezen Paketi: Kazanan Her Şeyi Alır; özel bir galaksi temalı boya, yeni jantlar, gövde parçaları, bir boya paketi ve Siyah Ok paraşütünü ekler. Yıldızları izliyorken gözlerini yoldan ayırmamaya çalış. *Yeni gövde kitlerini uygulamak için Caro RC araca sahip olmalısınız.