Street Outlaws 2: Winner Takes All - Skull Noir Bundle
Street Outlaws 2 Kara Kafatası Paketi: Kazanan Her Şeyi Alır; özel bir kafatası temalı boya, yeni jantlar, gövde parçaları, Siyahtan Griye Krom boya paketi ve Yarış Karbüratörleri paraşütünü ekler. Dikkat et de alevli kafatasları elini yakmasın! *Yeni gövde kitlerini uygulamak için Blue Air araca sahip olmalısınız.