Street Outlaws 2: Winner Takes All - Ryan Martin Bundle
Street Outlaws 2 Ryan Martin Paketi: Kazanan Her Şeyi Alır, Ryan Martin'in garajından yeni araçlar ve parçalar içerir. DLC, onun yepyeni arabasını, 10 gövde kitini, üç jant setini ve üç yeni boya paketini içerir. Gözde Street Outlaws yarışçının özelleştirme seçeneklerini genişlet! *Yeni gövde kitlerini uygulamak için PolcaGT, Changer, Caro, CaroXL1, Fire98 araca sahip olmalısınız. *Ryan'ın arabası sadece Hızlı Yarış Modunda mevcuttur.