Street Outlaws 2: Winner Takes All - Lizzy Musi Bundle
Street Outlaws 2 Lizzy Musi Paketi: Kazanan Her Şeyi Alır, Lizzy Musi'nin garajından yeni araçlar ve parçalar içerir. DLC, onun yepyeni arabasını, 10 gövde kitini, üç jant setini ve dört yeni boya paketini içerir. Gözde Street Outlaws yarışçının özelleştirme seçeneklerini genişlet! *Yeni gövde kitlerini uygulamak için Noah63, Dark, Blue Air, Chelly, Caro69 araca sahip olmalısınız. *Lizzy'ın arabası sadece Hızlı Yarış Modunda mevcuttur.