Street Outlaws 2: Winner Takes All - Blazing Freedom Bundle
Street Outlaws 2 Alevli Özgürlük Paketi Kazanan Her Şeyi Alır; özel bir vatansever temalı boya, yeni jantlar, gövde parçaları, mavi boya paketi seçenekleri ve Hızlı Turbolar paraşütünü ekler. Dört Haziran'ı kutlamak için mükemmel bir paket. *Yeni gövde kitlerini uygulamak için Fire89 araca sahip olmalısınız.