1. Yıl Nihai Bilet - 4 ek karakter (Rashid, A.K.I., Ed, Akuma) - 4 ek karakter rengi: Kıyafet 1 Renk 3-10 - 4 ek karakter kostümü: Kıyafet 2 (renk 1-10 dahil) - 4 ek karakter kostümü: Kıyafet 3 (renk 1-10 dahil) - 2 ek aşama - Satın alma bonusu: 7.700 Gayret Bileti * Ek içerikler, oyun çıktıktan sonra sırayla yayınlanacaktır. * Ürün detayları ve sürüm takvimi için lütfen resmî web sitesini kontrol et.