Strange Brigade - The Thrice Damned 3: Great Pyramid of Bes
Korkunç tuzaklarla dolu tehlikeli bir piramit mi? Öbür dünyaya sıkıntılı bir ışınlayıcı mı? Eski düşmanlar intikam mı arıyor? Bu korkutucu hikayenin doruk noktası kahramanlarımız için hiç kolay olmayacak! Sert bir içki kap maceracı, The Great Pyramid of Bes Üç Kere Lanetlenmiş Seferinin korkutucu finali. The legendary Shield of Bes tamamlanmış ve düşmanların ordusu yine yer yüzünde olabilir ama hala halledilecek işler var! Bu destansı sonda cezbedici hikayeyi bitir ve finale giden yolda solo veya 2-4 oyunculu co-op modlarıyla önüne gelen her şeyi ez geç!