Strange Brigade - Secret Service Weapons Pack
Sahadaki Strange Brigade ajanları için tasarlanmış birinci sınıf ateş gücüne sahip bu eşsiz paketle harika rakipler ile yüzleş! Zeki maceracı için mükemmel şekilde dengelenmiş üç yeni ateşli silah ile Secret Service Weapons Paketi şunları içerir: WILKERS & WHITE P19 (Tabanca) Doğaüstü varlıkları vurmaya bayılıyor musun? Mermileri boşa harcamaktan nefret mi ediyorsun? Şanslısın! Pürüzsüz kullanımıyla P19 tabancası doğruluğu yeni zirvelere taşıyor. STOUDENMIRE 960 (Hafif makineli tüfek) Stoudenmire pek ağır olmayabilir ancak dakikada 900 mermiyi yüksek isabet oranıyla ateşlediğinde bir canavarcığın canını yakmaktan fazlasını yapar! GEHRIG-DELGANE S1 (Tüfek) Gehrig ve Delgane arasındaki bu türünün tek örneği ortak çalışma eşsiz bir güce sahiptir ancak kaba kuvvetinde ustalaşmak için çelik gibi sinirler ya da çok iyi bir schnapps gerekir!