Strange Brigade - American Aviatrix Character Expansion Pack
Yepyeni bir Strange Brigade ajanı yeni bir güç tılsımı ve yeni silahlarla maceraya katıldı. Karşınızda Tessie Caldwell, göklerin asisi! Eski bir gösteri pilotu olan Tessie'nin korkusuzluğu Strange Brigade'in gözünden kaçmadı ve şimdi tüm dünyada heyecan arıyor, ikonik 1930'lar silahlarıyla zombileri ateş, buz ve mermi yağmuruna tutuyor. The American Aviatrix character expansion pack oynanabilir Tessie Caldwell ve aşağıdakileri içerir: - Infernal Firestorm güç tılsımı - Hyde & Sons Compact tabanca - Colbeck Wildfire makineli tüfek - Glacier Bomb özel eşyası Bu paketteki bütün içerikler hem tekli oyuncu ve hem de çevrim içi co-op modunda kullanılabilir.