STORY OF SEASONS: Friends of Mineral Town - Windows Edition
Çiftçilik hayatın doğayla çevrili sevimli bir köy olan Mineral Kasabası'nda başlıyor. Uzun yılların ardından dedenin çiftliğini eski görkemli haline getirmek için geri döndün. Kendi mevsim hikâyelerin ilerledikçe ekinlerle, çiftlik hayvanlarıyla ve daha fazlasıyla uğraş. ▪Çiftlikle İlgilen! Çeşit çeşit meyveler, sebzeler ve hayvanlar seni bekliyor. Onları sevgini ve ilgini vererek yetiştir ve sonunda hasat edeceğin, satacağın ya da pişireceğin bir sürü mahsulün olsun! ▪Anılarına Yolculuk Et Mineral Kasabası hem yeni hem eski, bir sürü tanıdık simayla dolu! Kasabaya git, hediyeler ver ve komşularınla arkadaşlık ederek onlar hakkındaki her şeyi öğren. ▪Aşık Ol! Mineral Kasabası birçok gözde bekâr kişiye ev sahipliği yapmakta. Hayallerinin erkeğini ya da kadınını tanımaya başla; belki onunla çıkabilir, evlenebilir, hatta aile bile kurabilirsin! ▪Keşfedecek Daha Çok Şey Var! Balık tutmaya git, taze yemekler pişir ve bütün işlerini hallettiğinde yerel kaplıcaya gir. Çiftçilik hayatını daha önce hiç olmadığı gibi deneyimle!